FAQ - często zadawane pytania
  • Działamy od 2018 roku
  • Zebraliśmy ponad 350 pozytywnych opinii, ~100% zadowolenia na Allegro — zobacz sam
  • Na naszym Facebooku zebraliśmy ponad 200 polubień i ocenę 5/5
  • Możliwość anulowania oczekującego zamówienia i zwrotu pieniędzy na konto bankowe / PayPal*
  • Możliwość zapłacenia przy użyciu PayPal z włączoną ochroną kupujących

Nadal masz wątpliwości lub pytania? Napisz do nas — chętnie pomożemy.

Statystyki na 10 września 2020. *Prowizja płatności nie podlega zwrotowi.
Szansa na bana jest bardzo mała, co potwierdza ponad 350 zadowolonych klientów. Jednak żaden serwis nie daje 100% pewności. W przeciwieństwie do konkurencji przyznajemy, że szansa otrzymanie bana — choć bardzo mała — nadal istnieje. W przypadku problemów prosimy o kontakt — zawsze staramy się dojść do porozumienia z klientami i możemy zaoferować różne formy rekompensaty.

Nadal masz wątpliwości lub pytania? Napisz do nas — chętnie pomożemy.

Statystyki na 10 września 2020. *Prowizja płatności nie podlega zwrotowi.

W skrócie: twoje zamówienie będzie prawdopodobnie gotowe następnego dnia rano.

Konta modujemy po kolei, od najstarszych. Najczęściej realizujemy zamówienia tego samego dnia wieczorem lub w nocy, więc Twoje zamówienie będzie prawdopodobnie gotowe następnego dnia rano. W skrajnych przypadkach (np. problemy z serwerami Rockstar, aktualizacja gry), czas oczekiwania może być jeszcze dłuższy.

Nie ma możliwości przyśpieszenia modowania, ale możesz je opóźnić (jeżeli np. będziesz potrzebować konta do gry). W tym celu skontaktuj się z nami — pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.
Wspieramy modowanie GTA na Epic Games, Social Club oraz Steam. Aktualnie nie modujemy kont na konsolach.
Tak. Zapraszamy do zakupów :)
Obsługujemy automatyczne płatności BLIK, przelewy online, PaySafeCard, PayPal oraz SMS.
Wątpliwości rozwiane?
Zmoduj swoje konto
 
Nadal masz pytania?